Comments

  1. MJfan560

    Hearing Shane laugh makes me so happy

  2. MJfan560

    Still cant get over this awesome Intro

  3. Kaitelynn Hale

    12:25 This is why I love Morgan!! She is hilarious! 🤣

  4. Lou Daprile

    DON'T EAT GRASS!!!!

  5. Radial Shaq

    Dude I thought the 'scary ass noise' was you breathing out in exasperation....ugghhhh...I'm home alone rn.

  6. simply_ iris

    Hahaha...happy little family on the box? Dad's happy since he gets to play with fire, Mom's been in the wine or Xanax again, and the kids get to stay up all night!

  7. Salem

    I literally started crying once she started crying while saying it’s okay. I can’t express how much I relate to this video. So glad you posted this ❤️

  8. juan

    Damn did you really change your thumbnail and remove Ryland from it👏

  9. Europe Daines

    I love you so much ugh

  10. Dana Smith

    I LOVE printing too! :)

  11. Corinthia Kessler

    Damn it, Morgan made me realize I’m a simp friend too! I’ve lost four friends this year and each has killed me mentally more than any breakup has and it’s absolutely terrible. It’s such a frustrating and upsetting trait to be.

  12. Dark Silhouette

    RVs do not count as camping that’s GLAMPING also btw you can’t spray tents with bug spray like that because it will ruin the water resistant coating

  13. Alessia Croft

    Morgan, MOVE FROM LA, we can see it’s not good for you and you are not that kind of thing person, your too good and honest for LA

  14. Nining Indriawati

    ➡️ 18cams.xyz ⤵️ B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's -L-o-V-e-S-e-X---❤️😘 ..👍 !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候 1618596083

  15. Tosh

    Morgan: *struggling with tent* Morgans dad watching the vlog: "Morgan"

  16. eyesofivy

    Morgan printing out an article from the internet gives me my grandmother vibes

  17. ErikaIsOdd

    usfilm.info/fire/frKAm2iRm82dmMw/video.html my ex’s haunt me

  18. Lexi Hernandez

    If you come back to Colorado I’ll be your friend lol I have no friends either

  19. Luci Andrei

    I LOVE THE MORGAN X KENDALL RAE VIBEZZZ AAAAAAAAAAAAAAAAGGHHHH

  20. Hannah McGraw

    Was no one going to tell her she spelled meaningful right the first time, but wrong the second time 😂

  21. Ems

    I didn't want to watch this video when it first came out cause I thought it would just make me more sad. But it did the opposite! It made me feel less alone in what I'm feeling. Thank you!

  22. Meghan Baker

    With tents, always take the number of people it says it holds and cut it in half for a more realistic number

  23. Auntie PanPan

    The Universe is trying to tell you something! This 50 yr. old Orange County auntie loves ya! Zenhugz.

  24. Fernanda Bernal

    "people I know literally do cocaine and I'm out here afraid of the side effects of bug repellent" gurllll same lmaoooooooo

  25. Poppy

    So Morgan’s the kind of gen z who eats OFF candle s’mores. Which is WAY superior to tide pods obviously...

  26. colourful mind

    Today was another rough day that made me cry but here you are updating another video I LOVE YOU SO MUCH!!

  27. Wait Who?

    The scary sound is concerning... I can fucking smell it

  28. Andrea Allen

    I always love her videos so much fun. Thank you for sharing

  29. Jorge Lopez

    your just naturally funny and a joy to watch! 💜💙💚💛

  30. Sincerely Saira

    I’m dying at the crusty commentary

  31. everything is so rosy

    the way that marshmallow looks doesn't sit right with me

  32. Katrina Provera

    A new ryland video, new podcast and Morgan! Is this Christmas 🥺

  33. wildspirit 67

    Lol thats great..."give us a bigger bag" "what about these things" he says as hes holding up the extra pieces.

  34. Bxmbii

    so glad a youtuber i love enjoys kendall and crime stories haha❤️

  35. wildspirit 67

    I like those shades. If u deside u are not gonna keep them can u send them to me, please thanks😁

  36. ZombodyToLove

    You need to try a presses cup mini n hour s’mores. Trust me.

  37. chocoboasylum

    Are you really supposed to set the marshmallows on fire? I thought eating burnt stuff was super unhealthy

  38. Melinda Davids

    What does “being happy” feel like? Please do tell. That sound was actually scary lol

  39. Minty Syd

    Morgan, I could listen to you read that literal whole book..sooo can we make that happen? #spookytimewithmorgan

  40. Temuulen Sukhbaatar

    Give us bigger bags and longer videos!!!

  41. Temuulen Sukhbaatar

    I wish it was an hour long!!!! Like and comment to let Morgan know that we want longer videos. I can literally watch Morgan sleep

  42. Tanesha Richelle

    The Hash Slinging Slasher 🤣

  43. Annie M

    “If you’re stupid and don’t know how to make smores” My non American self watching like 😢

  44. D J

    your paper is so thick??? how is it so thick????????????????????????????/

  45. Sunny

    I felt this on such a fundamental level

  46. Daynajade X

    Literally same love for going shopping after 9pm and feeling like your having an episode🤣👌🏼it’s the vibes tho🤪

  47. BeetleJess BeetleJess

    It's Showtime!

  48. Meg sechrist

    Holy crap, that sound was scary as heck! One Morgan lol you are haunted

  49. Dharma Levi

    Um okay idea Morgan should go onto Kendall-raes podcast and talk about aliens and shit I’d love it

  50. Sydney Carroll

    Why did you make a second channel

  51. Mishka Allen

    Love your videos x

  52. Dilyana Taseva

    I think you need a dog :) it will make you company aaaand you’ll go outside more because you don’t have a choice :) I got my dog in the dept of my anxiety and it changed my life

  53. AllyzaThe2nd

    I just realized I have never had a smore before... Love Morgan!

  54. Stacey Janeway

    And see when you go through this you don't think anyone really gets it but I get it. I have been going through this since 2/22 and im turning 40 Saturday and I don't really know if thats it but I had to take off work because I just can't right now. I went to the dr and its not helping and im trying so hard and I have been alone for 8 years and I just don't know what to say. But thank you for sharing with ne that im not alone.

  55. Stacey Janeway

    I cried too because I feel this way. I love you Morgan

  56. Stacey Janeway

    Morgan, I have been going through this since 2/22 idk why but I just can't get out of it. Idk what to do. But it helps to know I'm not alone 🖤🖤🖤

  57. Mila Rose

    Ryland is spot on with the messy food date advice! But yeah maybe not for the first date 😂

  58. Phoenix

    50 degrees and you think that's cold? 😂😂😂😂 its minus 1 where I am & I'm about to walk to work in it.

  59. Adela Kimball

    MORGAN Read The Art of Happiness by Dalai Lama

  60. Jess Vargas

    “If someone invites me hiking im blocking them” same sisss SAME!!!

  61. jessicag

    Just wanted to say I think you are so beautiful!

  62. JMSquared - John Michael Miller

    Possibly the cutest boy ever. 🤩

  63. Jessica Hawks

    One thing I have noticed on USfilm lately the more I am studying in school and getting treatment myself..alot of youtubers have undiagnosed adhd...just saying

  64. sam

    ok but can we talk about her handwriting, its so satisfying to look at

  65. Lollyof2

    That noise sounded like u just did a big exhale?

  66. Lollyof2

    Morgan, can we be best friends?

  67. Megan V

    “People I know *literally do cocaine* and I’m out here worrying about bug repellent” ME

  68. Erica Portillo

    I wanna be Morgan’s friend she seems so genuine and doesn’t seem like most friends that would you you drama 🥲

  69. Sara Roy

    I definitely need to work on #5 😂😭

  70. crazy world creative passions

    EWWW MORGAN WTF WAS THAT NOISE IN THE VIDEO EWWW EWW EWW NO STOP IT GHOSTS NUHUH NOT TODAAY 😂😂😅😅😅

  71. t00tzz

    WAIT WHERED YOU GET YOUR AVOCADO BLANKET ITS SO CUTE MORGAN

  72. Angel Schulze

    Girl listen to “just like you” by nf. It helped me a lot and I think it could help you too!! ❤️

  73. jennifer Geist

    Crazy .. I love to camp in a tent or in a camper lol but I’ll sleep in a tent I just need a air mattress and LOTS of blankets if it’s anytime before end of June/July 😂

  74. Kai Monstaaa

    FYI smores is more of American thing, we international fans dont know how to make that!😅 Thank you Morgan for the tutorial

  75. Renin Munford Peterson

    Hahaha you gotta put an air mattress or cot down so you can commit 😂 loved it though

  76. Adalberto Alcazar

    She said if your stupid I was like yes I am I was trying blow out the fire of the marshmallow

  77. Taylor Wilson

    What does "convieving" mean in your google bible??

  78. Nomad Animation

    did u lose weight? you look great

  79. PrettyOdd_Samii

    Actually thank you for explaining smores. Us Aussies dont do smores here

  80. T Bone

    2:09 I FREAKING DEAD 💀 LMAO