It's the one and only Beaker's Lab! Come on in, join the gang, and be sure to leave two for Lulu.

  • 30
  • 333 454 592

Comments

  1. kevin mag dich nicht

    RIP umbrella

  2. GAMING GANG SG

    What can I do to get a shout out for subs

  3. EPIK

    I never have a main event when I’m playing clash cuz I’m always broke

  4. Skuld Gaming

    hey

  5. MYSTICAL

    Hey beak, I wanted to join your clan and got rejected by superjochem. I know I’m too rushed but I just want you to see my account in legends league my code is P9VVU9RLG

  6. Silver Commando

    Actually i was curious would builder build other hut? or itself you know?

  7. selena YE

    why do you have to be so beakers lab!🌚🌚

  8. Pepe Da Legend

    There’s an ad every 2 mins geee I can’t even watch this

  9. Shadow dragon

    9:50 it was already perfect and u could save some gold for the rune.

  10. Janry Naganag

    I love beaks vids

  11. -[]—Avcado—[]-

    Am shocked after he did that he didn’t take a screenshot.

  12. haver plays yt

    i cant upgrade ge builder hut

  13. Robert andrei Bagasbas

    Yak:lol haha 2 hit I'm scared of yak now

  14. Gordon Hembree

    Beaker where do you live that its snowing that much in april lol

  15. M G

    i just got the rouge champion:))) But I cant use it because I'm only a town hall 10 :((((

  16. Mega Lonk ._.

    Tesla farm with the new builder huts??

  17. Yna Castor

    U are so Good at THIs game good work bro

  18. J6

    11:09 that umbrella took offense beak even lulu out the picture.

  19. Game Changer

    🔥

  20. Lien Jenscey

    Now we don't have to put these huts on corners!

  21. Bob

    I'm town hall 14 already

  22. Naren Dhull

    Why is your clan location set to Djibouti??

  23. chop john lucas

    6 builders?

  24. Gabe Newell

    day 1 of telling beak that his daily uploads are appreciated

  25. mr. mister

    you know clash of clans was fun until you started to get to the higher levels and then it took forever to upgrade anything and it got really unfun

  26. Rayhan Mirza

    Man goes from zip code to Universe.

  27. Dipti Naik

    9:49 😂😂

  28. kiara figueroa

    i put your code in

  29. Sean McCollum

    Beak I'm using all minions and bats with valkyries and a balloon in the cc other spells rage and freeze with the battle blimp siege I'm doing well with it as long as the townhall falls to the cc troops.

  30. Aidogeonjoystick

    Bruh goblin look like my crackhead uncle

  31. Dipti Naik

    All hail lord beaker

  32. Cobra shark Gaming

    =O

  33. Brayden Matthew Salvador

    why i can’t upgrade my builder huts? do u need a townhall requirement for upgrading the builder hut? i am only Th9

  34. Noah Furr

    6:00 beak goes from zip code to universe WHAT A JUMP LOL!

  35. p p

    Why do you have 500 wall rings and your not using them

  36. Chris Bell

    Just wait till like TH 30 with the 100 million storage

  37. Nite Crawler

    I’m back beak with daily comment #2. Got a little late on this one, but just gotta love Mellie 0:57

  38. LILMALUS

    i really liked this

  39. Peacekeeper Gaming

    beaker i have a challenge next big upgrade you doing try to get the upgrades 5 seconds apart need to be quick really quick

  40. The corgi Gamer

    Fuck this USfilm

  41. AsianLogic

    this channel never gets old <3

  42. benedict lim

    the player`s name on the first raid translates to good night

  43. Cafecb Hcuvb

    F

  44. Coop

    I love u beak

  45. cry nate

    I love beakers lab, but my guy talks a lot when he’s about to attack a base

  46. Manthan Agrawal-65

    Op

  47. Sid Leth

    Do you have to be a certain townhall for battle builders?

  48. Peesh

    Trailer park boys is goated

  49. AP_Trades

    Beak you dint need the war league medal loot, you had the perfect amount for the third one 😂

    1. AP_Trades

      Just saw you stated it at the bottom lol, Love the daily uploads though 😎

  50. Salty Sucks

    9:47 broke my heart

  51. Ivan

    Clash bashing slapped everyone on this update

  52. LordLenni

    Anyone rememeber Arab Champions, quantums Web etc?

  53. Harry mcatameo

    I'm confused Who's building the builder hut

  54. Miller Chiang

    Good thing i saved a Book of building seriously

  55. Jkjkjk

    9:47 you messed up

  56. flipper man 182

    I have a theory beak has tons of ruins he does not need raid loot I think he raids just to satisfy his clash blood lust what do you think?

  57. bob doe

    I had 8 mill in the wagon

    1. bob doe

      Of gold and elix

  58. stets uninu

    f he wasted so much gold

  59. Sam Lee

    Day 2 of asking Beak to start a free to play series starting at *Town Hall 1*

  60. Ethan is cool Yes

    Builders just upgrading their builder hut

  61. Julian Carrillo

    Can u plz play some more clash royal plz

  62. SpazCat69

    that 2.5mil from the cwl store wasnt needed, 2.7mil gone to waste rip 9:48

  63. 4shler

    Me: asks for too much stuff for my CC troops My Max clan mates: you deserve too much stuff buddy

  64. Norty Nort

    Day 47 of saying hi on a vid

  65. Justin Sharp

    This was 5 years ago, hard to believe.

  66. Oby ___

    dont strees bro i like you vid'

  67. Brian Parra-Martinez

    I love your vids I appreciate that you make these videos cause It makes my day keep safe

  68. Gianni Gellura

    me th9 with level 5 defenses

  69. Ishan Patel

    Anyone else confused why he hasn’t updated the Days Til Max counter???

  70. BRONTOS

    I had a clash ad while watching lol thx clash but I’m already watching a noob th14 ;)

  71. unbrakeable blade

    I think in the next update they will make the 6th builder gonna be much better than the regular builder

  72. SpringTrap

    Its all fun and games when the witches activate a giant bomb

  73. Ryan the gaming pro

    Bro this is the only clash of clans USfilmr I watch beakers lab is amazing

  74. Sameer Rizky Ramadhan

    P̳r̳e̳m̳i̳u̳m̳ ̳P̳r̳i̳v̳a̳t̳e̳ ̳S̳e̳x̳💯 𝘾𝙡𝙞𝙘𝙠𝙃𝙚𝙧𝙚⏩ 18cams.xyz ⏪ !♥今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした, 1618616861

  75. JUNEAUS GAMING

    I've been playing this game for 6 years and I'm still stuck in the 10.

  76. EletroPrime15

    Beak is definitely the most wholesome content created ever!

  77. Greg_Dr0ws_Animates

    I thought Gary was that barbarian from clash-a-rama......

  78. Cole

    Can u upgrade the sixth builder to a battle builder

  79. Jack Servais

    The 3 2 1 is so clean with the music and transition