YBN NAHMIR - NICK SANTANA
Instagram : YBNNahmir
Snapchat : Flex.20k
Twitter :@YBNNahmir
#YBN #TCHD #LongLiveValley

  • 30
  • 150 793 707

Comments

  1. Dad & Son's

    Sounds like Dr Seuss wrote this.......ffs

  2. JosePlom 23

    ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ด

  3. The Collective

    21 Savage vest is fucking powerful lmao

  4. Immortal Fruit

    Song isnt that bad๐Ÿคง๐Ÿคงim not even a fan but the song isnt that bad

  5. Treacie Vaughn

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ

  6. Treacie Vaughn

    Why 21 look like a high schooler that just got rejected

  7. Davo Men

    FCKKKK 6IX9INE

  8. LifeOfTheK1D

    Yo I know this is completely off topic but how do I get dreads like 21 ๐Ÿค”

  9. Breann Bresee

    I hope to high hell this kid ainโ€™t out there somewhere claiming heโ€™s โ€œan artistโ€ cuz this ainโ€™t it fam

  10. *-.

    Nahmir is so underrated

  11. BLAX 20

    ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

  12. Mel Madness

    Shii hard

  13. riqurz

    the return

  14. Lagazette 99

    That first dude lips ainโ€™t touching, alien language. Came for the 21

  15. MOZZERELLA MAFIA

    Ima catch that lil boi lackin they gunna hate me just to say well i wanted to see if he was the opp stoppa

  16. War Lore

    Nahmir still rappin like he a killer drug dealer bro ur not ๐Ÿ˜‚

  17. Lrxd_JD

    why does nahmir have less subs than most rappers

    1. Lrxd_JD

      but i guess views matter

  18. YOUNG JAGER Official

    She from Dallas ๐Ÿคธ

  19. J C

    21 savage killin it

    1. Up In Blood

      usfilm.info/fire/eLqinaSfkLd9ybo/video.html

  20. Draigan

    FIRE

    1. Up In Blood

      usfilm.info/fire/eLqinaSfkLd9ybo/video.html

  21. Jay Young

    21 carrying

    1. Up In Blood

      usfilm.info/fire/eLqinaSfkLd9ybo/video.html

  22. Projeccct Cam

    Who invited Osiris?

  23. J J

    Tuuuuurrrrrraaaaassssshhhhhhhhhh

  24. Lucid 21

    Bruh why was yk Osiris there ๐Ÿ˜‚

  25. 802 Legend

    What a str8 goofy. YBN aint on shit. Here for 21 ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ

    1. Up In Blood

      usfilm.info/fire/eLqinaSfkLd9ybo/video.html

  26. REadYGang H2o

    His voice is annoying

  27. Sifedine Aissa

    usfilm.info/fire/obNunmaxcLyFw9Q/video.html

  28. T Cash

    This two fools are the biggest fruitcakes in the game

  29. Cloudless

    his voice reminds me of the throw it on the ground guy

  30. Don Hollywood Mack Don Hollywood Mack

    ๐Ÿ”ฅ๐ŸŒŠ๐Ÿ”ฅ๐ŸŒŠ๐Ÿ”ฅ๐ŸŒŠ๐Ÿ”ฅ๐ŸŒŠ๐Ÿ”ฅ๐ŸŒŠ๐Ÿ”ฅ๐ŸŒŠ

    1. Up In Blood

      usfilm.info/fire/eLqinaSfkLd9ybo/video.html

  31. Daquan Dade

    We not gone talk about the female's in the video tho got damn they bad

  32. Peter Masani

    ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

    1. Up In Blood

      usfilm.info/fire/eLqinaSfkLd9ybo/video.html

  33. Shaquile H

    He said thatโ€™s that oppa stoppa ๐Ÿ˜’๐Ÿ—‘

  34. Shaquile H

    Nahmir straight buns!!!!!

  35. Aidan_am_i _

    21 look like the kid in the friend group who gets bullied so heโ€™s bein quiet

  36. Darren

    I mean, he did it first....... usfilm.info/fire/lshmhqSJbNyYtMw/video.html

  37. Young Naps

    Why they look like dat in the thumbnail? ๐Ÿ’€

  38. ggrace197819

    21 savage part is harder than his song

  39. Poochi Gang Lads

    Bruh I just saw the thumbnail and I allready knew ppl would be shitting on 21 lmao ๐Ÿ˜‚, man looks like a whole ass toddler in a grocery store when his mom leaves. All love tho, this song fire

  40. Aicheria Bell

    ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

    1. Up In Blood

      usfilm.info/fire/eLqinaSfkLd9ybo/video.html

  41. gr_.goncalo_.10

    This is fire bro๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿค˜

    1. Up In Blood

      usfilm.info/fire/eLqinaSfkLd9ybo/video.html

  42. Teezy56k

    This his best shit right here

  43. 8th Hokage

    Song fire!

  44. asap little

    21 Savage be like 'Imma get this verse over with quick and hangout with my homie Metro."

  45. J. A.

    Basuda !!

  46. Marlon

    Aiite.. this go ๐Ÿ‘๐Ÿฟ

    1. Up In Blood

      usfilm.info/fire/eLqinaSfkLd9ybo/video.html

  47. Prod. SKOLR

    savage too fire.

  48. Sniper Playa

    Can we talk about that light skin shit YK Osiris did tho

    1. Up In Blood

      usfilm.info/fire/eLqinaSfkLd9ybo/video.html

  49. FosZillaGaming

    21 looks like hes just completely done with this shit

  50. KiriTUBE

    oppa stoppa poppa croppa toppa

  51. Jacob Estright

    21 goat

  52. Sergey T

    Bla bla bla bla dont make Don't make no sense there is more wanna be rappers than shit in their world this days

    1. xmv

      what

  53. txtit2me

    Nahmir sum fuccn trash lmao๐Ÿšฎ๐Ÿ—‘๏ธ

    1. txtit2me

      @Up In Blood ๐Ÿ˜ด

    2. Up In Blood

      usfilm.info/fire/eLqinaSfkLd9ybo/video.html

  54. Blaze Blaze

    Pacamk

  55. OffTan

    21 Savage? This a combo I didn't expect lol.

  56. Petty Betty

    21 got paid a big bag to b there ppl... thatโ€™s the only reason he on this shit ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  57. Trding MFL

    Bla-bla-bla ...21...21bla-bla-bla-bla 21๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿฅฐ๐Ÿ˜๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ21 21 212121

    1. Up In Blood

      usfilm.info/fire/eLqinaSfkLd9ybo/video.html

  58. Lance Jenkins

    Aye ybn look like primetime hitla ngl

  59. Quincy Shipp

    Elementary beat...

  60. A New Member

    Bruh if you hating get on outta here. Go get your own racks

  61. Brandon ThaGamer

    i showed this to my goldfish and it's a shark now.

  62. Julian Martinez

    savage look like he just wanna leave

  63. repticz _

    OOPA TOOPA

  64. Toon Van Bruggen

    bro 21 savage was high af ๐Ÿ˜‚

  65. montrellis walker

    This man yk osiris smiled and bit his lip they got the wrong person for the job

    1. Up In Blood

      usfilm.info/fire/eLqinaSfkLd9ybo/video.html

  66. Mico

    Why this beat go stooooopid

    1. Up In Blood

      usfilm.info/fire/eLqinaSfkLd9ybo/video.html

  67. Sk8RsFoRLiF3

    Im trying to hear if 21 got the bars on this one but i cant bc the 21 comments have me dying

  68. Chief Keef

    Gang gang keep a Gotti โœ…๐ŸŽฐ๐ŸŽฐโ™พ๐Ÿ†˜๐Ÿ’ดโ˜๐Ÿฝ๐Ÿคฃ

  69. Filipek

    Ahh yes, 21 carries another song.

  70. icy purple

    "pull up in a new i8" they literally don't make that car anymore๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  71. icy purple

    got a rocket in my pocket it's called a pocket rocket ... _.BARS._

  72. Robotic 135

    21 looking the girls coming back to school with a new "fit"

  73. Sun Gaze

    Came for 21 savage...and had the best verse ๐Ÿ”ฅ

  74. Reza Muhammad

    This is why cordae left you

  75. amador posada

    ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

    1. Up In Blood

      usfilm.info/fire/eLqinaSfkLd9ybo/video.html

  76. Linky Linky

    Why is there a xbox 360 controller

  77. NBK Tony

    This song so trash but so good wtf๐Ÿ˜ญ๐Ÿคฃ

  78. William Jones

    0:01 though ๐Ÿ‘€

  79. Nelson Oum

    On god on god ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  80. Dakoda Smith

    Sad part is he wrote it ๐Ÿ˜ญ