Lil Bean - Vital (Official Video)

Lil Bean

610K views64

    Listen to the single "Vital". Out now!
    Stream: music.empi.re/vital.oyd
    #LilBean #Vital #EMPIRE
    Official music video by Lil Bean - Vital © 2021 Lil Bean / EMPIRE

    Published on Month ago

    Comments

    1. Joseph

      All you need is one hit song and thats the meal ticket for life

    2. Bret Romero

      Goddam this song is fucking sick, slap every morning on my way to work. WestSide Merced 11 hunid block

    3. Yungboii Driipyy

      “It’s crazy how my niggas hittin licks in high fashion”

    4. Malchi Flournoy

      He a real nigga because mkt time use his corvette he real

    5. Run It Up Roil

      🔥🔥🔥🔥

    6. Return Of The Messiah

      YOU WILL BE ON THE GODLY LISTS!! GET READY TO BE BLESSED IN ALL AREAS OF YOUR LIFE LIL BEAN!! 🏆👼🦁🎺🎼🔜⚡️🌞

    7. Alonzo Evans

      Bro said he’s driving a Foreign but yet he’s in a Chevy Camaro 🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️

      1. Skuba Steve

        That’s a vette

    8. tyesaechao

      Bruh needa change out the smoke alarm batteries in the studio but this fasho a banger🤟🏼

    9. Cold4L

      🔥🔥🔥🔥🔥

    10. DANNY D

      Lil Bean 🔥

    11. Pari Saidso

      Beanie babyyyy goin to fuckin brazyyyyy💕✨😅🌟🌟🌟

    12. ItsOk Bruh

      Full bearded Lil Bean go crazy 😂🔥

    13. C got blox

      That vette's definitely foreign 🤣🔥🔥🔥

    14. Michelle Diane

      Idol

    15. Nano 2x

      Go Crazzy cuhh ✈️💤

    16. Ace Bacon

      Slap dope video tucson slapping bean

    17. Aaron R

      Who is dat... bitch it’s the President

    18. Julian shmokess

      Slapps

    19. Alejandro Mendoza tista

      No one knows who you’re beat producer dude remedy is fire man 🔥only wheelones

    20. Rosecitytribe

      Pull up black trunks they think its Biden ouuwweee

    21. Aqua Means

      Ay bean.. ... THIS SHIT FIRE 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 YESSIR BRUUU IM BLASTING THIS SHIT OMMS💯💯

    22. S B

      This is the Ransom beat

    23. Tyus Williamson

      🔥🔥🔥🔥🔥

    24. Julian Correa

      💥💥💥💥💥💥💥💥

    25. Eternal Darkness

      Anybody got Bluhd’s very first album?

    26. Notorious BSF

      Lil bean go crazy no cappp

    27. vicente51o

      💪🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    28. FRISCONIAN

      Slapper

    29. Kali hussle

      This go yay yay

    30. A Solo Vision

      Came From the USfilm Ad Good shit 🎬🔥

    31. BLM Dae

      you can tell lil bean be spittin and smoking gas all day

    32. G R

      One of the most underrated artists, it's good tho THE SCO HEAR YOU BEAN

    33. Dustin Ayo

      It's a jump 23 💪

    34. Micah Hall

      Gotta look homie up now cuz he snapped

    35. Micah Hall

      This nigga hard af. Where the fuck he come from??🤔

    36. B3ARL0V3

      💯⛽🙌🏼🗣🔥

    37. B3ARL0V3

      Miss tht song music by day bang no cap shii was a duckin banger on my momma

    38. Isaac Deaver

      🔥

    39. Brian Scalabrine

      THE BAY NEXT UP FO SHO

    40. Russ__ Tooreal

      🔥🔥🔥😤

    41. Skyler Piapot

      💯💯

    42. Gang of money Records

      This shit the hardest hit ever

    43. Quay Myers

      I found this song on a advertisement. Keep working hard bro ✊🏾✊🏾

    44. FN TAY30

      💫💥🔥🔥

    45. Doseof Fame

      Fuckkinn genius ‼️ 🤙🏽

    46. telaphoneman1

      🔥🔥🔥

    47. 320000 BOY

      He rn

    48. Dee Lan

      🔥🔥

    49. Santana Santana

      THISSSS MY SHITTT💯💯💯💯

    50. KevynGriffin

      Does anyone else hear that high pitched sweaking noise a few times throughout?? Sounds like a dying fire alarm in a house lol

      1. KevynGriffin

        @j.k.woryon MBA nah he’s got a video on his insta explaining the fire alarm was dying and they recorded the sound lol

      2. j.k.woryon MBA

        That's remedy the producers signature lol

    51. Dee Vazquez

      Bro i been on lil bean wave sense i was 18 you gave me some memories bro fr god bless you G 🙏💯💣💥

    52. Oscar Ramirez

      🔥

    53. 916John Doe78

      usfilm.info/fire/lqiSpnR5nraK29Q/video.html

    54. Shoot4gr8ness

      I been playing this erryday all day since it dropped

    55. OSIBIH

      sell they soul for shitty diamonds n a Cuban

    56. Remy The Dude

      " *Y-u Y-u Cuz i like you* " 🔥🔥🔥💯💯💯

    57. CurlyB.

      Hold on this video really goin crazy though 🔥🔥💯

    58. Priceless Makoa

      So slept on🔥🔥

    59. Tokonut200

      Not the Michael Jackson gloves 🧤 😂

    60. JStakz

      “Last time homie showed the strap he got indicted” 💔🔥

    61. ThatYoungGuy 23

      usfilm.info/fire/ldmTpGSlpbaZvKY/video.html

    62. Tiffany Lee

      I hear and drake on a track one day

    63. Salsalino

      This Him Right here

    64. LaShawn W

      SO You Sold Your Soul For 💎 Smh

    65. LaShawn W

      Beat 🔥🔥🔥🔥

    66. OSIBIH

      🔥🔥🔥

    67. Savage Ortiz

      This go crazy bruh. Support from the 707!

    68. Joe G

      That you sincere that shit more than a title

    69. GuitarGod420

      HERE WE GO ! BEAN ON THAT REMEDY SLAP !!!! NOW WERE TALKIN !

    70. Dex 7

      they say my name sm i’m starting to think i’m nigga’s idol🤣💯

    71. Jesse Mandujano

      🤦🏽‍♂️🔥

    72. Abraham Brambila

      🔥🔥🔥🔥🔥

    73. Rudekidd

      usfilm.info/fire/jdtxaKZ-icp8rrI/video.html

    74. A •

      “ On my second foreign and I still don’t got no license “ felt that

    75. YT jereme

      i know how i feel dont worry its sad u aint alone always know it i lost my grams to cancer too just dont show yo pain fight through it

    76. YT jereme

      nigga out here

    77. Boss Man

      Who Ever Disliked This You Mad Cuhz U Can't Rap As Good Lmao 🤣 Keep Shinning King

    78. Jerry Michaud

      Jerry michaud

    79. Jabbar Muhammad

      Lil bean for XXL Freshman

    80. Hita

      Slappz🔥

    81. NSD BlueHunnidss

      Hard viral viral ✅☝️🔥🔥🔥

    82. Libra_ Militant

      Bean and Zay Bang the new Shaq and Kobe.

    83. young bjoç

      🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    84. Donnie918x

      Proud of you nigga 💯

    85. Allen Williams

      Bean gone Krazy👿🏃

    86. Mitchell Lee

      WHAAAAAAAAAAT?!?! 🔥🔥🔥

    87. Servin LooksB

      🔥🔥🔥

    88. Quentin Sosa

      He said on my second foreign still no license 😤💯💯💯💯

    89. Quentin Sosa

      He so underrated 💯🔥🔥🔥

    90. Legendary Productions

      Fire 🔥

    91. Adan Fregoso

      Lil bean go hard asf

    92. Adan Fregoso

      Goin crazy 💪

    93. Bigboy Mobb

      DEEP EAST OAKLAND TAPPED N 💪🏿💯💰

    94. Elisha Wakanyi

      GET ZAYBANG ON DIS FO A REMIXXXX

    95. lilgudda ynf

      I like how dude next to him know all the words

      1. El650Jefe

        That dude is zaybang. They have whole projects together. He go dummy too check him out.

    96. Tae Hooks

      🔥🔥🔥🔥

    97. DonGi -

      🔥🔥🔥

    98. Last KingBAYBAY

      usfilm.info/fire/fJaDqJZ6q6RotNA/video.html

    99. Lorenzo CityBoy415

      Another banger wit bean🔥

    100. JoJo

      Here Before A Mili 💸