Lil Tjay - Calling My Phone (feat. 6LACK) [Official Video]

Lil Tjay

50M views5 489

    Official video for "Calling My Phone" by Lil Tjay featuring 6LACK.
    Lil Tjay 'Destined 2 Win' out now - liltjay.lnk.to/Destined2Win
    Amazon Music - LilTjay.lnk.to/CallingMyPhone/amazonmusic
    Apple Music - LilTjay.lnk.to/CallingMyPhone/applemusic
    Audiomack - LilTjay.lnk.to/CallingMyPhone/audiomack
    Deezer - LilTjay.lnk.to/CallingMyPhone/deezer
    iTunes - LilTjay.lnk.to/CallingMyPhone/itunes
    Soundcloud - LilTjay.lnk.to/CallingMyPhone/soundcloud
    Spotify - LilTjay.lnk.to/CallingMyPhone/spotify
    USfilm Music - LilTjay.lnk.to/CallingMyPhone/youtubemusic
    Director: Cam Busby
    Cinematographer: Sam Brave
    Producer: James Sibio, Jay Tauzin, Saul Levitz
    Production Company: Golden Child Media
    Follow Lil Tjay
    Facebook - LilTjay
    Instagram - liltjay
    Twitter - liltjay
    Follow 6LACK
    Facebook - 6LACK/
    Instagram - 6lack
    Twitter - 6lack/
    www.liltjaymusic.com/
    #LilTjay #CallingMyPhone #6LACK

    Published on 2 months ago

    Comments

    1. Lil Tjay

      'DESTINED 2 WIN' OUT NOW !! liltjay.lnk.to/Destined2Win

      1. Cat Lover

        Your music is garbage, little black kid.

      2. winc-_-

        Facts

      3. L Suarez

        @Sus Madalou 444456inches the 444PM

      4. SEB__789

        Less go

      5. Creday Pounds

        Q++

    2. Tee Tee

      makes me wanna cry bout the heartbreak i never had

    3. Geremias Melendez

      The vibes

    4. s t

      πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

    5. Iam Kaelyn

      The gurls he whose for this music video was so fake and clearly plastic 😭😭😭

    6. Salj_5

      When u listen to this song when u just told ur ex u still have feeling's for her and she said sorry but it won't work πŸ˜₯😒 @Life with Jaida C

    7. JoBananas

      He kinda sounds like KK Slider.

    8. Villa Cossi

      ✨Don’t mind me ,Gotta be my fav parts✨ 0:36, 2:07

    9. bts paved the way

      EXCUSE ME?????? DONT TOUCH MY MAN

    10. TEGNot Brayden_

      I was the 50Million viewer

    11. Alessandro Pistillo

      You are the best

    12. Mercedes Watson

      Saul dad on TickTock please don’t tell nobody that I found you on TickTock thank you please

    13. Linsy Ivy

      usfilm.info/fire/oMSHjIGscM6YxL4/video.html

    14. Linsy Ivy

      Like this😍😍😍

    15. Kymoreon Walker

      is soul music

      1. Andrew

        fr

    16. Angie White

      Swt

    17. Viridiana Oliver

      Its a good song πŸ₯°

    18. HA-R00N FA-HA

      Just broke up... I used to love this song , Guess I can now listen to this and get sad

    19. Tudor Kevin

      1pm in the morning laying in my bed and listening to thisπŸ₯²

    20. Bblack Diamond

      "I done kicked you out my mind!" Or at least thats what I SAY πŸ˜‚πŸ˜‚

      1. Ldridge Hampton

        I can't get you out my mind

    21. SpiritualGems

      Reminds me of my one true love I can’t get you out my mind ❀️

    22. SpiritualGems

      Love this song ❀️

    23. Willnesha Taylor

      This song put me feel in my feeling . Who else

    24. FaZe Scope

      It hits if u gf left u πŸ₯ΊπŸ₯Ί

    25. Patricia Narine

      I say lil tjay should sing a song ft no cap

    26. FaTe Daris

      I still can hear mickey mouse

    27. Cami UwU

      Soy la ΓΊnica que habla espaΓ±ol? :(:

    28. deibiseu

      ppl in the comments relating to this song but like mf i WISH she missed me πŸ˜‚πŸ˜”

    29. elijah savage

      only true Lil tjay fans didn't come from tik tok

    30. AQUA chargez

      πŸ’ž

    31. Romell Owens

      The hardest decision of my lifeπŸ˜” This is the sound trackπŸ‘Œ Dark clouds you gone see me strong.

    32. Zyonte Hawks

      Listen to the Mickey Mouse version

    33. Chris Valenzuela

      πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

    34. Emily Falardeau

      i love that song because that make me fell goodπŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“

    35. Gianni Jongkind

      Why did i watch the gay version first😭😭😭😭😭

    36. Autumn Chambers

      this hit different during a break up 😣😣

    37. it's me

      Hehe

    38. Jaume Arrieta

      50M. Wow!!!

    39. Mason Mehaffey

      Lil tjay the shitπŸ˜πŸ‘

    40. Mason Mehaffey

      Im not single but , this makes me miss her😞😭

    41. Lucas Duarte

      O BRASIL TE AMA LIL πŸ‡§πŸ‡·πŸ

    42. Christian Soto

      Steady callin' my phone I done told you before that it's over, leave me 'lone Know it's hurtin' you to see me gone Dark clouds, you gon' see me storm I won't go back But trust me, you're gon' hold that Hold that (Mmm, mmm) Get you off my mind now I can't get you off my mind now I can't get you off my mind now I can't get you off my mind now (Mmm, mmm) I can't get you off my mind now I can't get you off my mind now I can't get you off my mind now I can't get you off my mind now (Mmm, mmm) I ain't tryna play these games no more I don't wanna be textin' your name no more I ain't tryna feel this pain no more Girl, I'm sorry, but my feelings ain't the same no more (No) Used to be my homie, you ain't gang no more (No) I am not a nigga you could claim no more (No) Traumatized, hoping it don't rain no more You done put me through some things that done changed my aura Now all around the world, I explore, no Dora New bitch, I might drip her in Dior Ass fat, shawty straight heat, no Florida Bad and she do it for herself, I applaud her No needs, yeah, I'm talkin' my boo So please, leave me alone I'm through And it's all 'cause what you started I been told you you gon' lose (Mmm) Steady callin' my phone (Brrt) I done told you before that it's over, leave me 'lone Know it's hurtin' you to see me gone Dark clouds, you gon' see me storm I won't go back (Go back) But trust me, you're gon' hold that Hold that (Mmm, mmm) Get you off my mind now (Ooh, wow) I can't get you off my mind now (Yeah, yeah) I can't get you off my mind now (My mind) I can't get you off my mind now (Mmm, mmm) (Alright) I can't get you off my mind now (Woah) I can't get you off my mind now (Woah) I can't get you off my mind now (Yeah) I can't get you off my mind now (Mmm, mmm) I ain't tryna play no games, my love I'm one of a kind, couldn't fake, my love Earthquake, make somethin' shake, my love Most of them can't even relate, my love Used to be gang, oh, now you're not gang Used to have fun, no, now you got shame Used to catch flights, but now I'm not playin' Play on words, she love it when a nigga sing I ain't tryna play your game no more No, you can't wear my chain no more We are not a thing, can't take no more Waitin' on your king, you could wait some more Yeah, I remember days when I used to adore her Funny how this shit just flipped like a quarter Get a new thing, I'ma Fendi and Dior her Get a mood swing, I'll be gone by tomorrow (Mmm, mmm) Steady callin' my phone (Brrt) I done told you before that it's over, leave me 'lone (Yeah, yeah) Know it's hurtin' you to see me gone Dark clouds, you gon' see me storm I won't go back (I won't go back) But trust me, you're gon' hold that (Hold that) Hold that (Mmm, mmm) Get you off my mind now (Mind) I can't get you off my mind now (Mind) I can't get you off my mind now (Mind) I can't get you off my mind now (Mmm, mmm) (Mind) I can't get you off my mind now (Mind) I can't get you off my mind now (Mind) I can't get you off my mind now (Yeah) I can't get you off my mind now (Mmm, mmm)

    43. Nego Master

      here coz of yung mickey

    44. Χ©Χ•Χ‘ΧΧœ Χ˜Χ™Χ™Χ¨Χ™

      נאחוי Χ˜Χ™Χ™Χ

    45. DREAD LIT

      πŸ₯΅πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

    46. Shawn Nolen

      Mickey Mouse version goes way harder.

    47. Lorin AnΓ£o

      usfilm.info/fire/h9iYiXioo7Bi1K4/video.html

    48. ¿ãftøñ._fãmìly¿._‽

      πŸ’”πŸ’―πŸ™πŸΎπŸ–•πŸΏ

    49. Alice Ware

      I love this song πŸ’ž I want hold back I get you of my mind

    50. Cassandra Gonzalez

      Sorry qre y oh ok now

    51. FaTyTurKy

      Noice 69k comments

    52. King Awesome Toad

      I like this

    53. Brian Little

      Ok I'll have to check out some his music just heard this song. I probably have just found a favorite new artist.

    54. PeanutBadger335 C

      He just different fam !!!! πŸ”₯

    55. Damien Struthers

      Tjay is the best rapper out there!

    56. kadijah smith

      lil tjay

    57. kadijah smith

      good song

    58. Alec Santana

      Song of the year.

    59. Lourvens gaming

      This is πŸ”₯πŸ”₯

    60. F4z3 _c4l0s

      Lil tjay always hit

    61. Bharcidofficials._

      The only part I feel is "I can't get you out my mind" cuz I miss my girl

    62. Chani'a Smith

      I dislike how he treats women but i love his music πŸ–€ specially this song

      1. Chani'a Smith

        @CurlyAliii_ the way he treats women

      2. Chani'a Smith

        @FLORIDAMADEBENJI 【I】 the way he treats women

      3. CurlyAliii_

        wym the way he acts

    63. Ryan Quinn

      Heard this on the radio and fucking SLAPPED that fucking mute button.

    64. JB Loreto

      3:03AM listening this hit different

    65. Ty Robinson

      TJ has been way better than 69 whole career career

    66. hxskify

      can we please just keep lil tjay safe...

    67. Sherard Clark

      Can

    68. Mp Mp

      Sounds good πŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’‘

    69. APE

      ON REPEAT πŸ–€

    70. flashout_cj

      When you break up with a girl or boy and listen to this

    71. Zhane Whitaker

      Song hit wen boyfriend got arrested for me

    72. The Diego Astacio

      😎😎

    73. Jordyn Donaldson

      I love this song 🎡❀

    74. Morgan Morgan

      Now all around the world I explore no Dora

    75. ann kellowan

      I like her

    76. Bighit shots1

      Ppl stay hating on this song but always listening to hit

    77. Love Yomama

      So collπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘€πŸ‘πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ

    78. Pain

      The people that disliked is still calling his phone

    79. Officially_Kayley

      The lyrics Hit right where it hurts the most.. he said he loved you ( I know you thought of someone..)

    80. fakeninjahack

      Life's tough in the rough streets of chicago

    81. fakeninjahack

      My girl was caught in the middle of a drive by I swear to god I will get revenge but this songs helping me through

    82. Naim Spruill

      Gang

    83. OLIVER SMITH_JR

      fire lil tjay hit carzy

    84. Rachel Davis

      even know he is the rap god

    85. drew bean

      lil tjay don't miss. copied

    86. speaking of bilge

      we always listen to this while driving around at night..my love

    87. nicollete Moyo

      I swear this song hits different when you can relate

    88. Joao Salazar

      I LIKED

    89. Irfan Maulana

      πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

    90. Kabula Gortte

      6lack πŸ˜ŽπŸ˜Žβ˜ βœ”βœ”πŸ”žπŸ”ŠπŸ•ͺ🎀🎀

    91. Chase Clowers

      Shit bangs

    92. Kobe Hidricks

      hi 😊kobe

    93. Godfred Kyei Acheampong

      De slow voice is something else blowing ma mind🎼

    94. Leo Wong

      Damn it's good

    95. eduardo pena

      Dope

    96. David Ssj3

      Damn why tjay copying Mickey smh

    97. Nason Fox

      Love lil tjay

    98. Darnell Knight

      This song is a CoincidenceπŸ’―πŸ’”

    99. Shaheen Zubair

      I like it so much

    100. Cory Melendez

      I love you singin and you